tweeduizend zestien en vier en vijftig jaar

Mijn wensen lijstje, mijn gebed en mijn hoop voor het nieuwe jaar, voor allen die JHWH Elohim ernstig zoeken.

Want de ogen van de HEERE trekken over de hele aarde, om Zich sterk te bewijzen aan hen van wie het hart volkomen is met Hem..... 2 Kronieken 16: 9


VRUCHT:
liefde
blijdschap
vrede
geduld
vriendelijkheid
goedheid
geloof
zachtmoedigheid
zelfbeheersing
troost
leiding

GAVEN:
wijsheid
kennis
geloof
genezingen
werkingen van krachten,
profetie,
onderscheiden van geesten,
allerlei talen
uitleg van talen

WAPENRUSTING:
mijn middel omgord met de waarheid
bekleed met het borstharnas van de gerechtigheid,
mijn voeten geschoeid met bereidheid van het Evangelie van de vrede.
het schild van het geloof, waarmee ik alle aanvallen van satan kan weren.
de helm van de zaligheid
en het zwaard van de Geest, dat is Gods Woord,
en bij elke gelegenheid een gebed op mijn hart en met smeking biddend in de Geest
waakzaamheid
volhardend in alles

wandelen in de Geest
iedere dag een ontmoeting met Christus
vrede en vreugde, met G'd, mijzelf, en met mijn naasten, vriend en vijand.

"Ik immers, Ik ken de gedachten die Ik over u koester, spreekt de HEERE. Het zijn gedachten van vrede en niet van kwaad, namelijk om u toekomst en hoop te geven. Dan zult u Mij aanroepen en heengaan, u zult tot Mij bidden en Ik zal naar u luisteren. U zult Mij zoeken en vinden, wanneer u naar Mij zult vragen met heel uw hart." Jeremia 29: 11-13


Reacties

Populaire posts