delen or not delen, that´s the question

2 Timotheüs 3:16,17 Heel de Schrift is door God ingegeven en is nuttig om daarmee te onderwijzen, te weerleggen, te verbeteren en op te voeden in de rechtvaardigheid, opdat de mens die God toebehoort, volmaakt zou zijn, tot elk goed werk volkomen toegerust.


Hallo Lieve vrienden van Christus,

Graag wil ik met jullie delen wat mij zeer aan het hart ligt en wel Gods woord en hoe deze gelezen dient te worden om een helder en scherp beeld te krijgen en te behouden van God en Zijn plan met ons en deze wereld.

Ik ben een vechter voor de Heer, maar ook nog al te vaak met de Heer en natuurlijk en een strijder tegen satan en zijn verleidingen, verwarringen en zijn versie van “er staat geschreven”.

De laatste tijd heb ik weer een enorme impuls gekregen om Gods Woord nog actiever op te pakken dan ik voordien al deed, want ook ik ken verschillende Laodicea perioden in mijn leven. Momenten en fasen dat het allemaal niet zo geweldig ging. Veel strijd door mijn geloof, maar soms ook tegen mijn geloof, maar God en Zijn Woord waar ik een enorme liefde voor heb wint het iedere keer van iedere strijd die ik heb te voeren.

Ik ben weer behoorlijk on track en ben daar ook dankbaar voor maar merk tegelijkertijd dat satan het niet kan nalaten ook weer een tandje bij te zetten, en als de Engel Gabriel, Michael nodig heeft in zijn strijdt tegen zijn voormalige broeder, wie ben ik dan dat ik dat niet nog veel harder nodig heb.

In deze tijd is het moeilijk met elkaar in gesprek te zijn of te gaan, vandaar dat ik deze weg heb gekozen om jullie mee te nemen op mijn ontdekkingen in deze geloofsreis, met jullie te delen wat mij vooral op dit moment aan het hart gaat en waar volgens Gods woord aandacht voor gevraagd dient te worden, en ik persoonlijk het niet over mijn hart kan verkrijgen jullie hierover in het ongewisse te laten, met name omdat het onze taak is elkaar te helpen in het begrijpen van Gods wil.
We zijn tenslotte samen op pad naar Zijn troon en op die weg, het smalle pad, moeten we elkaar blijven bemoedigen, elkaars lasten dragen, moeten we rijkelijk delen, maar elkaar ook vermanen, scherpen en vast houden en ik wil graag daar mijn steentje aan bijdragen.

Mochten jullie van mij dus Bijbelse onderwerpen in jullie mailbox krijgen en dat gaat zeker gebeuren, weet dan dat het is omdat God een woord heeft voor een ieder persoonlijk en zeker voor Zijn gemeente.
Respect ook hierin is niet onbelangrijk, dus mochten jullie dit Woord liever niet meer ontvangen, laat mij dat dan eenvoudig weten middels een reactie terug, dan kan ik jullie mailadres uit mijn lijst wissen, maar doe dit vooral onder gebed.

Ik groet jullie allemaal met een christelijk groet--

met vriendelijke groet
Mit Freundlichen Grüßen
regards Theo Loevering

Hierbij een paar reacties die ik tegemoet mocht zien:

Hoi Theo,

Dank voor je mail. God bless you in spreading His word.

Jeremia 20:9.

Gr.,.....


Goedemiddag Theo, 

Dank je voor nieuwe leuke bericht. Ga zo door , met God’s zegens 🙏🏼 
Gezegende Sabbat n fijne weekend voor jou n je familie 🥰 

Groetjes,.....


Hallo Theo, you are welcome, zou ik maar zeggen.
GODS WOORD is altijd fijn om te delen en te bestuderen. Een andere visie leidt soms tot ander inzicht of meer inzicht 
Ik ben benieuwd.
Hartelijke groet in CHRISTUS


hey Theo,
gretig kijk ik uit naar jouw berichten . hartelijke groet .....


Ik wil graag van de emaillijst afgehaald worden.

Gr......


Hoi Theo.

Ik vind het fijn dat jij weer zoals je zegt on track bent, maar je mag mij wel uit deze mailinglist halen. Ik wens je Gods zegen.

Grtz




Tot eer van God, tot zegen voor Zijn gemeente, tot uitbreiding van Zijn Koninkrijk, amen!


Reacties

Populaire posts